Lev livet på ditt sätt

Ja, nu sitter man här vid datorn mitt i natten utan sin facebook. Känner att jag får en hel del tid över till annat efter jag tog bort mitt konto. Speciellt nu när man sätter sig vid datorn såhär sent. Då finns väl bara en sak i huvudet liksom?
- Facebook!
Haja, tänkte ta tillbaka den filosofiska sidan utav lilla mig och säga hur jävla viktigt det är att verkligen göra det man är bra på, det man trivs med, det du är född till att göra. Det är så konstigt, vissa personer har dolda och annorlunda talanger men utövar dem inte alls. Så många gånger man ser vanligtvis unga väljer att klättra över berg, resa över hav och ge sitt liv för något dem egentligen inte tycker är roligt, de vill göra något som passar samhällets och föräldrarnas kläder som ofta är jävligt trånga och obekväma, eller?
Nästan alla idag vill ju bli en stjärna, glänsa i rampljuset och tjäna fett med cash på deras yrke?
Men hur ska vi alla glänsa?
Det går ju inte?
Ja, nu sitter man här vid datorn mitt i natten utan sin facebook. Känner att jag får en hel del tid över till annat efter jag tog bort mitt konto. Speciellt nu när man sätter sig vid datorn såhär sent. Mitt i natten när man vaknar till finns väl bara en sak i huvudet liksom?
- Facebook!
Haja, tänkte ta tillbaka den filosofiska sidan utav lilla mig och säga hur jävla viktigt det är att verkligen göra det man är bra på, det man trivs med, det du är född till att göra. Det är så konstigt, vissa personer har dolda och annorlunda talanger men utövar dem inte alls. Så många gånger man ser vanligtvis unga väljer att klättra över berg, resa över hav och ge sitt liv för något dem egentligen inte tycker är roligt, de vill göra något som passar samhällets och föräldrarnas kläder som ofta är jävligt trånga och obekväma, eller?
Nästan alla idag vill ju bli en stjärna, glänsa i rampljuset och tjäna fett med cash på deras yrke?
Men hur ska vi alla glänsa?
Det går ju inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0