Back on track

"TransPulp"

Transpulp


Var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen nu. Men har faktiskt inte haft någon större lust då jag har haft annat för mig. Hemliga saker!

Men nu ska jag iväg ut på sjön under denna veckan och ungefär 6 veckor framåt för att praktisera på ett så kallat "roro-fartyg" vilket som ska bli awesome. Jag har tidigare varit ute och praktiserat på en oljetanker som skiljer sig en hel del ifrån roro. Men häng med här under veckorna så kanske ni kan lära er lite! För er som inte visste går jag nämligen Sjöfartsgymnasiet och har en framtid framför mig ute på sjön. Eller, det siktar jag på i nuläget iallfall.

Jag kommer försöka uppdatera varje dag med bilder emellanåt. Ska bara se till att få med mig kameran.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0