22 maj 2011

Söndag idag då. Vilket som betyder att jag är ledig hela dagen. Har varit en ganska chill vecka utan konstigheter. Jag och Jesper fick dock lite ledig tid i tisdags eller när det nu var så vi drog till en pub i Lübeck som ligger i Tyskland. Riktigt mysig stad faktiskt.

Det blev lite nervöst eftersom vi höll på att bli akterseglade eftersom skepparen hade missuppfattat vad vi sa när vi lämnade fartyget. Han ringde då 20 minuter innan vi skulle gå så det var bara att plocka närmaste taxi, lägga benen på ryggen och löpa hela vägen till båten. Men allt gick ju bra sen så det var ingen större fara. :)

Igår så seglade vi från Finland så vi ligger just nu i kurs mot Lübeck igen. Får hoppas att vi hinner hitta på något där igen.

Nu ska jag snart upp till gymmet.

Ha det!

Jag i Lübeck. ( Tyskland )
En bild på mig från Lübeck. ( Tyskland )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0