UNDERBART NYÅR

Förlåt för dålig update nu under nyår. Men har verkligen haft fullt upp hela tiden med att fixa massa saker.

Men min nyår har varit riktigt, riktigt bra alltså.
Dagen började med att jag åkte ner till Resecentrum för att möta upp Sofia, Elina, Natali och Josefin som kom med tåget från Jönköping för att festa här i Skövde.
Vi drog oss med första bussen hem till mig och lämnade deras packning osv.
Vi gick sen vidare till Axel för att laga all mat. Hela gänget stod i 4 timmar bara för att fixa i ordning allting tills alla kom vid 7 tiden. Det var trots allt ca 5 kilo lax som skulle tillagas och 6 kg potatis som tjejerna fick skala. Haha.
När alla kom vid 7 så blev det skumpa och sen käkade vi på momangen.
Efter en sjukt god middag droppade det in fler folk med tiden. Riktigt trevligt.
Vid 3 tiden efter 12 slaget drog vi hem till mig några pers och chillade där. Kom inte i säng förrän klockan 9 på morgonen. Sen väcker Sofia mig halv 12 typ. Så har ju inte varit så jätte pigg idag. Sinnessjukt bakis alltså.  
Det har varit fullt upp så att säga. Här kommer lite bilder från sjukaste nyår på länge!

nyår
Jag och Sofia. Riktigt skev bild på mig. hähä
nyår
Oliver, Axel, Alex <3
nyår
Lilla Josefin!
nyår
Hejåhå!
nyår
Skål Anton!
nyår
SKÅL JOHN!
nyår
Alex Klonkarn Johansson

Kommentarer
Postat av: Natali

Tack för en Awesome kväll ! :)

2011-01-02 @ 14:13:40
URL: http://natalihannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0