Roomservice!

Hade en galen och underbar går kväll med Alex och Sterner. På bussen till festen träffade vi också på Anton och Axel vilket som inte var någon skräll. Jag tror inte att jag och Alex kan ha tråkigt när vi festar. Alltid sjuka saker som händer.

Imorses så gick jag upp vid 11 för att jag och pappa skulle vidare till IKEA. Riktigt kul och handla möbler osv. (Så länge det blir snyggt) Men jag är riktigt nöjd med den som vi köpte idag. Fast man pallar inte speciellt länge inne på IKEA alltså. Grymt mycket folk och ändå var det en söndag. Jaja, nu har jag och pappa skruvat upp allt och jag har bara några saker kvar och fixa. Sen ska ni få en bild!

Det sista jag gör nu ikväll är att plugga till maskinprovet imorgon.

Godnatt!

rum

Taskig cambild men det får duga!

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg.

kolla gärna in min :)

2011-01-23 @ 23:10:56
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
Postat av: Anton Andersson

Tack så mycket! Det ska jag göra :)

2011-01-23 @ 23:53:06
URL: http://squeeezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0