Hemma i Skärhamn

Då var det söndag, överlägset den tråkigaste dagen på hela veckan. Och imorgon är det skola så slut på allt det roliga :( Jag har verkligen vänt på mitt dygn totalt så jag vet inte hur jag ska kunna sova imorgon. haha

Jag vann tyvärr inte bowlingen i fredags heller. Utan den vann såklart John. Jag är värsta tävlings människan som verkligen hatar och förlora. Så det kändes som hela min dag var förstörd efter att John vann. Haha. Efter bowlingen så drog vi och festa. Vi kom rätt sent så de flesta hade dragit. Men vi hade kul ändå.

Och sen vill jag säga förlåt för att jag inte la upp några bilder här ifrån i fredags men jag har verkligen inte orkat. Men jag ska fixa det. Någon gång.....

Sen till sist så bjuder jag på en film från Trollhättan då jag, Alex och Nevan var där och festade med Jessica och co. Eftersom inte dem kunde sova så passade ju dom självklart på att jävlas med mig då jag låg och sov. haha. Lägg märke till hur Alex tar bocken i slutet utav filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0