Godmorgon Sverige!

Efter att ha legat och snoozat i ungefär 1,5 timme så är jag äntligen uppe. Ställer 4 alarm på morgonen för att jag ska vakna. Sista alarmet är ju såklart Lady Gaga:s låt Alejandro som får en och flyga upp ur sängen när man nästan spränger högtalarna. Det har blivit lite så att bara för jag har hennes låt som väckarklocka på morgonen så blir jag irriterad så fort jag hör hennes musik. haha. Mitt morgonhumör idag är dock på topp!

Ska in med bussen till Göteborg idag också för att hämta lite nya kläder. Me like :)

Nu ska jag äta upp mina mackor och dricka upp juicen, sedan drar jag vidare till skolan.

Hoppas ni har en lika go morgon som mig. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0