Galen helg

Har inte hunnit uppdatera på hela helgen tyvärr. Fick ångest när jag gick in och kollade statistiken under helgen. Men nu ska ni få er en update!

Hela helgen har varit fartfylld och riktigt rolig. I fredags hängde Jesper med mig till Skövde för att kolla in hur jag lever där, och självklart festa. Anton fyllde 17 bast så vi firade honom med några kalla och mat som han bjöd på.
Senare på kvällen drog vi till Mariestad och festa. Fråga mig inte varför egentligen. Det var ju inte precis någon höjdare men jag, Jesper och Axel lyckades ändå ha riktigt kul under hemfärden.

Lördagen spenderades i Göteborg på en riktigt fet lokalfest vid Radiotorget. Festen spårade dock ur ganska tidigt vilket som var ganska tråkigt. När vi väl skulle hem i lördags så missade vi bussen från Stenungsund. Så det fick bli taxi hela vägen till Skärhamn.

Nu på fredag får jag paket hemskickat till mig. Lääängtarrrrr!

PEYS!

Lokalfest3

Lokalfest2
Bilder från lokalfesten i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0