Årets mest pinsamma ögonblick

Sitter just nu på tåget hem till Skövde och tror jag gjorde bland det pinsammaste jag varit med om på riktigt, riktigt länge. Jag går in på tåget, tar första bästa sittplats. Sätter mig på första bästa plats. Där sitter det en man som var runt 30 bast, finklädd som bara den. Jag reser mig och ber han flytta ut för att jag skulle ta min dator som låg någon meter ifrån. När jag sätter mig igen och ska ställa upp datorn på bordet, så ”fäller jag upp” bordet. Ja, ni vet ju ungefär hur det srer ut på ett tåg antar jag. Impulsivt så fäller jag bara ner bordet. Och missar helt att hans kaffe står där. Ni tror inte att jag lyckas välta hela kaffekoppen över han eller? Så sjukt pinsamt. Tåget var verkligen helt fullt också. Men som tur var sa han att han skulle hem direkt. Självklart var det ju en Armani kostym också. Ingen dålig ångest jag har nu alltså! Erbjöd han allting, hämta papper, ge han pengar. Men det var lugnt sa han. Dock inte lika kul när man ser halva vagnen sitta och stirra rätt på mig. Haha

 Inte nog med det, så var det den skönaste konduktören jag träffat någonsin! Varje gång han stiger in i vagnarna så hojtar han: hallå ellleeerrrr!? Och en hel del andra uttryck. Störtskön verkligen.

 Ganska fartfylld tågresa måste jag säga. Och ändå har jag bara suttit här i 20 min.

Vad mer ska hända!?


Kommentarer
Postat av: sjöfartare

ASSÅ BÖÖÖÖÖÖÖG!!!! DU ÄR VERKLIGEN INTE SJÖFART

2011-01-21 @ 17:36:14
Postat av: Anton Andersson

Struntar fullständigt i vad du tycker.

Sen så är jag inte bög. Sitter och småflinar åt dig nu som inte ens vågar skriva ditt namn.

Peace

2011-01-21 @ 18:33:45
URL: http://squeeezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0