Äntligen hemma

Är äntligen hemma efter dagens äventyr. Och bilderna är dåliga cambilder men jag kan inte hitta min laddare till min systemkamera. Får försöka fixa det i veckan.
Dagens investeringar här under.

Dagens shopping 1 a Skor från Sneaky Steve

Dagens shopping 2skjorta från Ralph lauren.Dagens shopping 3Piké och rugby tröja från Ralph lauren.Dagens shopping 4Chinos från MorrisDagens shopping 5Tröja från Ralph lauren.

Nu ska jag koka ihop lite pasta och sen steka ett paket bacon till kvällsmat. Sedan flyger jag i sängen direkt.

Peace!

Kommentarer
Postat av: tjuck

tönt, sluta blogga... vad tror du att du är?

du är då en av dom absolut jobbigaste och fjolligaste personerna jag känner..

2011-01-27 @ 23:29:42
Postat av: Sofia Wedebrand :)

Asfina skor!

Och till den som klagar: Låt honom blogga om han vill. Det är roligt att läsa. Och ifall du stör dig på det så behöver du inte gå in och kolla. :)

2011-02-08 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0