Alla blå bär är blå bär, även blåbär, men det är bara blåbär som är blåbär.

Satt här i min ensamhet och läste igenom alla inlägg här på bloggen. Ska faktiskt säga att jag har haft pinsamt mycket särskrivning och andra fel i mina inlägg. Måste bara säga att det är stressen emellanåt som gör att man failar. När man ska uppdatera på några minuter för att man har bråttom till bussen eller något liknande så hinner man helt enkelt inte läsa igenom inläggen. Men jag tror ju ändå att 100% fattar precis vad jag skriver även om jag skriver faktist istället för faktiskt i ett inlägg.

Bjuder även på en bild från i våras. Det är sjukt vad jag saknar sommaren!

Tudilue!

Våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0