Cleaning out my closet

Åker hem till Skövde imorgon så jag håller nu på att storstäda hela lägenheten eftersom det är lov. Bara packa ner alla kläder som är kvar nu. Vet dock inte hur jag ska få med mig allt. Mitt rum ser verkligen ut som, jag vet inte vad.

Är riktigt taggad för sportlovsveckan nu. Kommer bli riktigt nice. Kommer få träffa väldigt många som jag inte har sett på ganska lång tid. Nu när man har flyttat tappar man väldigt enkelt kontakten med alla som man umgicks med hela tiden innan. Men vet egentligen inte om jag skulle säga att detta är bara negativt. Man får extremt mycket tid till skolan också och man kan helt enkelt ladda upp för helgerna och loven under veckodagarna.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0