Trött och Putt!

Trots att det blev ganska mycket senare igår än vad jag hade tänkt mig så flög jag upp ur sängen i morses.
Annars brukar jag lida på morgonen och typ rulla mig ur sängen för att vakna.
Sen väl i skolan var det inte så mycket annat jag kunde tänka på än att vi slutar imorgon.
Just nu sitter jag hemma hos Jesper och Kristoffer och tjockar mig framför deras tv, men inte så länge till.
Ska strax hem och packa de sista sakerna för hemfärden till Skövde imorgon! GÖTT

Hur som hellst. Tycker verkligen det ska bli så gött med jullov! Har längtat efter detta länge nu och ska se till att verkligen ta tag i bloggen nu under lovet.
Och sen verkligen hitta på mycket.
Har nästan planerat hela jullovet redan vilket jag tycker är grymt skönt.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0