Trip to Trollhättan!


Gårdagskvällen spenderades i Trollhättan med Alex och Anton.
När vi kom fram mötte Viktoria upp oss och vi drog sedan iväg till Jessicas place.
Där blev det förkrök och sen drog vi vidare till en kille som jag har glömt av namnet på. Haha.
Där var det en hel del sjukt folk som vi festa med. Senare på kvällen drog vi hem till Jessica där vi "sov"... Fick knappt sova en blund för att Alex och Anton konstant väckte mig. Men det var en jävla sjuk kväll....

Nu sitter jag hemma i Skövde efter hemresan från Trollhättan. Ska snart slänga ihop lite mat och senare iväg in till stan för att ta en fika innan jag drar till Göteborg.

 Och snart är det lov! Sjukt underbart. Dock en aning surt eftersom vi har prov på båda måndag och tisdag. Men, men. Ska bli gött under lovet då jag drar med Alex till Malmö och Danmark.

Alex ska skicka mig lite klipp från igår sedan också som jag ska lägga upp här på bloggen senare ikväll.

Peeaace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0