Party och shopping!

Gårdagen spenderades i Göteborg med Jimmy där det blev party party. Blev tyvärr inte som jag hade tänkt mig med hemfärden eftersom bussen blev försenad in till centralen. Men som tur var hade vi Emelie som vi kunde sova hos. puss till henne!

När vi vaknade på morgonen drog vi in till stan för att shoppa lite kläder. Jackan som jag skulle få av pappa var tyvärr slut. Men nu har jag beställt den så att den kommer innan nyår i alla fall.
Men en kavaj hittade jag. Den satt verkligen skit snyggt.

Nu ska jag iväg till Alex och bussen går om 10 minuter. Så har väldigt bråttom. Men här har ni en bild på kavajen. Det är en Adrian Hammond. Älskar verkligen deras kläder. Tyvärr är det ju lite tråkigt eftersom sjukt många köper deras kläder. Men, men!
Peace!
Kavaj från Adrian Hammond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0