Nu blir det pannkaka!

Efter ännu en skön skoldag ska jag i alla fall ta tag i att ta mig någonstans i kylan. Skulle egentligen dragit in till Göteborg och fikat och kollat runt lite med skönt folk. Men så blev det inte. Ska nu istället sätta mig på cykeln och trampa järnet bort till Jesper, Kristoffer och Martin. Där ska vi steka pannkakor. Och göra annat kul. Ska bli riktigt gött.

Senare ikväll ska jag iväg till ishallen och träna! Och imorgon har vi ”avslutning” i skolan. Lite kul bara att vi går måndag och tisdag nästa vecka också. Haha.

Måste också be om ursäkt för att det är dåligt med bilder. Men detta beror på att jag glömde kameran hemma i Skövde. Men i helgen så lovar jag på en störtskön update med mycket najs!

Bjuder på denna bilden från i lördags.

Peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0