Förberedelser till NYÅR!

Har haft fullt upp hela dagen. Så det har blivit lite dåligt med uppdatering. Förlåt.
Nu ska jag, Oliver, Mats och Axel iväg och handla all mat till middagen imorgon, det blir lax inrullad i bacon med ungstekt potatis.
Sen har vi lite efterrätt osv som vi inte är helt överrens om än.
Men det kommer bli riktigt nice. 4 flaskor skumpa och allt är fixat.
Det kommer komma ungefär 12 pers imorgon, så det blir en hel del mat och laga. Men jag är sjukt taggad!
PEAYS!
Har haft fullt upp hela dagen. Så det har blivit lite dåligt med uppdatering. Förlåt.
Nu ska jag, Oliver, Mats och Axel iväg och handla all mat till middagen imorgon, det blir lax inrullad i bacon med ungstekt potatis.
Sen har vi lite efterrätt osv som vi inte är helt överrens om än.
Men det kommer bli riktigt nice. 4 flaskor skumpa och allt är fixat.
Det kommer komma ungefär 12 pers imorgon, så det blir en hel del mat och laga. Men jag är sjukt taggad!
PEAYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0