En nyrakad jultomte med brillor, shorts och ett linne!

Julafton
JulaftonJulaftonJulafton
En riktigt fin jul måste jag säga. Hade faktiskt inte förväntat mig att julen skulle bli såhär lyckad.
Men det är när någonting är över förväntningarna det är som bäst.

Jag firade jul likadant som jag gjort nästan hela mitt liv.
Hemma hos farmor där vi käkar julbord och delar ut julklappar. Brukar vara riktigt trevligt. Sen vid 5 tiden drar jag och syrran vidare till Mamma. Där vi äter lite till och sedan kommer tomten!
Detta året var dock tomten klädd i solbrillor. Han skyllde på den globala uppvärmningen.
Kanske dags att börja tänka miljön innan jultomten kommer nyrakad, i korta shorts och ett rött linne!

Haha, jag hoppas ni har haft en lika kunglig jul som mig! Julklapparna var över förväntningarna. Känner att det kommer bli en hel del mellandags shopping denna julen.

GOD JUL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0