ÄNTLIGEN LOV!

Fick reda på mitt överlevnadsprov i skolan idag. Fick mvg. Så jäkla gött.

Tyvärr så var tåget jag skulle åka hem med hem till Skövde idag typ sönder. Och 3 vagnar var borttagna. Så det var verkligen helt sjuuuukt mosat på tåget. Man fick verkligen trycka sig in på tåget om man ville med. Fattar verkligen inte varför dom har börjat köra dubbeldäckarna mellan Stockholm – Göteborg eftersom man nästan alltid får stå. Tycker nästan alltid att det är krångel med SJ och Västtrafik nu för tiden. Men man får ju ändå vara glad att det ens finns tåg.

 Men, men. Det är ju inget och gnälla på eftersom det är jullov. Man kan verkligen känna av julstämningen här hemma när mamma står i köket, steker hamburgare och dunkar ”Ett gott nytt jul”. Haha. Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan glida till stan och fika med Anton, Simon och Axel. Sen får vi se lite vad vi hittar på ikväll!

 Och imorgon ska jag börja handla julklappar som jag inte har gjort än. Haha....

 Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0